Een ticket is een technische term voor een vraag of bericht aan onze technische dienst. De helpdesk krijgt bij het aanmaken van een "ticket" de vraag of bericht binnen en neemt dit vervolgens in behandeling. Wij reageren op werkdagen binnen 3 uur op uw ingediende ticket.


Ticketsysteem Geldtel
Contactpersoon*
Telefoonnummer
Email
Omschrijving probleemstelling
Upload a File

File(s) size limit is 20MB.

Dealer
Dealer worden

Samen met REDA de positie binnen jouw markt versterken

Altijd inzicht van de voorraad, levertijden en status van je bestellingen
Uitgebreide technische handleidingen en installatiehulp beschikbaar per product
Inzicht in je bestelgeschiedenis en actuele prijzen

Kleurrijk in ons palet aan oplossingen voor POS-systemen. Waarbij kwaliteit en expertise belangrijke kernwoorden zijn. Een bedrijf dat innoveert en veel meer de koers zet dan die van anderen volgt. Met een hoogwaardige kennis in innovatie en kwalitatief goede producten zorgen we ervoor dat jouw klant de POS-oplossing heeft van de toekomst.

Dealer worden Maak kennis met REDA
Slava Yurthev Copyright