Artikelnummer:
ICR ByTable
Stel je vraag over ICR ByTable
Vul uw gegevens in en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Stel je vraag per e-mail

Blijf je gasten bedienen tijdens COVID-19 met ByTable van ICR. Een nieuwe oplossing voor een veilige (werk)omgeving voor gasten en medewerkers. Gasten in het restaurant, lunchroom of bar kunnen simpel door het menu bladeren met behulp van een telefoon of tablet. Vanuit daar kunnen ze de bestelling doorgeven aan de keuken, kiezen voor de levering aan tafel en vervolgens afrekenen. Hierdoor wordt het aantal contactpunten geminimaliseerd en zorg je voor een veilige interactie tussen gasten en medewerkers. 

ByTable biedt geavanceerde opties waardoor gasten exact krijgen wat ze willen. Dit is met name ideaal voor gasten met een allergie. Verkopen worden vanuit ByTable direct doorgeschoven naar het kassasysteem, net als bij een normale transactie. Keukenorders gaan direct door naar het keukenscherm. Dat houdt ook in dat bestellingen voor take-in en take-out rechtstreeks doorgezet kunnen worden naar TouchPoint of TouchOffice. 

Voor de functies van het online bestelplatform wordt geen commissie in rekening gebracht. Neem voor de mogelijkheden telefonisch contact op met één van onze medewerkers.

- Direct afrekenen aan tafel met de beschikbare betaalmethodes
- Eigen professionele layout met bedrijfskleuren en logo
- Gasten kunnen via het systeem haar eigen voorkeuren doorgeven
- Gratis te gebruiken in combinatie met ICR Touchpoint
- Mogelijkheid om afbeeldingen en tekst toe te voegen aan producten
- Naadloos en onbeperkte communicatie tussen andere ICR producten (kassasoftware)

ICR ByTable
Product Name:
ICR ByTable
Artikelnummer:
ICR ByTable
Vraag een offerte voor ICR ByTable aan
Vul uw gegevens in en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Technische specificaties
Video's Toon 1 beschikbare video's
Garantie

Garantieperiode

Alle producten van Reda.nl worden ontwikkeld conform strenge kwaliteits- en veiligheidsnormen. Wij bieden standaard 1 jaar garantie op producten. In deze garantieperiode worden defecte onderdelen vervangen en hoeft u niet te rekenen op extra kosten. Additioneel kunt u op diverse producten een GarantiePlus+ pakket afsluiten zodoende dat uw garantieperiode 2 of 3 jaar betreft.

Productregistratie

Van elk product registreren wij voor u het serienummer gekoppeld aan uw klantaccount. Via de zoekfunctie [serienummer] kunt u de aankoopdatum, resterende garantieperiode en software (drivers en updates) vinden. Wilt u een product retourneren voor reparatie? Dan kunt u via deze weg een retourformulier aanvragen.