Artikelnummer:
7007
Stel je vraag over ICR Touchpoint
Vul uw gegevens in en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Stel je vraag per e-mail

ICR Touchpoint

Touchpoint heeft alles wat u standaad nodig bent in een horeca- of retail kassasysteem. Allemaal eenvoudig te begrijpen en uit te leggen aan uw medewerkers. Touchpoint is ontworpen om in al uw behoeftes te voorzien. Het bespaart tijd en optimaliseert uw omzet. Combineer Touchpoint met Touchoffice Web, zodat u in de cloud alle gegevens en realtime inzicht heeft in de omzetten.

ICR Touchpoint is één van de meest flexibele oplossingen voor het afrekenen. De afrekensoftware kan geheel naar eigen inzicht en wens ingericht worden door de brede stijl aan elementen, kleuren en achtergronden. 

Klant- en relatiebeheer Ja
Filiaalbeheer Ja, tot 100 filialen.
Voorraadbeheer Ja
Pinkoppeling (ccv) Ja, CCV smart.
ICR Touchpoint
Product Name:
ICR Touchpoint
Artikelnummer:
7007
Vraag een offerte voor ICR Touchpoint aan
Vul uw gegevens in en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Altijd en overal toegang tot je kassagegevens met TouchOffice Web 

TouchOffice Web is een cloudversie van de populaire TouchOffice software van ICRTouch. Met deze online tool heb je altijd en overal ter wereld toegang tot je kassabeheeromgeving. Via een TouchOffice account kan een ongelimiteerd aantal gebruikers toegang krijgen tot alle actuele en gearchiveerde verkoopgegevens. Je opent TouchOffice eenvoudig via je browser op je computer, laptop, tablet of smartphone.

  • Altijd en overal inzicht in de gegevens van het kassasysteem
  • Bereikbaar via browser, dus ook via tablet of smartphone
  • Realtime gegevens van de organisatie, waar ook ter wereld
  • Ongelimiteerd aantal gebruikers

Overzicht en rust in de keuken. Duidelijk leesbare bestellingen en snelle afhandeling van orders

De passie van de kok is koken, werken met ingredienten en spelen met smaken. Een keukenscherm brengt overzicht en rust in de keuken zodat het keukenpersoneel zich voornamelijk kan bezighouden met bereiden van bestellingen voor uw gasten. 

Alle bestellingen geregistreerd op de kassa of handterminal, verschijnen als digitale werkbonnen op het keukenscherm. De mogelijkheid bestaat om bepaalde kleuraccenten te gebruiken voor type bestellingen, bepaalde wijken of bepaalde gangen. De volgorde van de bonnen kan worden gewijzigd en bonnen kunnen tijdelijk (bij drukte) in de wacht worden gezet. Tijdklokken kunnen worden ingesteld zodat gerechten binnen een bepaalde tijd worden uitgeserveerd. 

  • Bestellingen zijn duidelijk leesbaar en er is geen verwarring wat er nu precies besteld is. 
  • Wanneer gerechten worden uitgeserveerd kan er eventueel een bon worden geprint voor op het dienblad.
  • Orders kunnen voorrang krijgen door middel van de tijdklok. 
  • Wanneer een order klaar is kan deze verschijnen op een groot scherm bij de afhaalbalie. De gast kan aan de hand van het ordernummer of naam op de bon de bestelling meenemen. 

Gebruik handterminals voor een betere klantervaring in uw restaurant

Pockettouch is ontwikkeld om op een professionele en snelle manier bestellingen te registreren aan tafel. Geen handgeschreven bonnen meer, geen fouten en geen bonnen die zoek raken. Bestellingen aan tafel worden automatisch verwerkt in het kassasysteem, die vervolgens de consumpties print op bar- en/of keukenprinters en deze doorstuurt naar de keukenschermen. Het personeel aan de bar kan direct aan de slag met de bestelling. 

Met Pockettouch voorkomt u teleurstellingen zoals het foutief verwerken van bestellingen. U kunt de gast direct attenderen en adviseren wanneer een consumptie niet meer op voorraad is. Pockettouch is leverbaar als applicatie voor Android, Windows en Orderman. 

  • Minder fouten, duidelijke orders, geen handgeschreven bonnen, geen bonnen die verdwijnen.
  • Snelle service aan tafel en daardoor een hogere klanttevredenheid.
  • Dankzij de slimme en overzichtelijke indeling heeft u deze handheld in no-time onder de knie. 
  • Grotere doorstroming aan tafel omdat gasten sneller geholpen worden en daardoor meer omzet kunnen realiseren.

Realtime virtuele menukaart voor boven uw balie met aanbiedingen en actuele voorraad

Touchmenu is een virtuele menukaart op één of meerdere schermen die in verbinding staat met uw kassasysteem. Wijzigingen in het kassasysteem worden direct doorgevoerd in de menukaart. Welke artikelen u laat zien, de vormgeving van de menukaart en indeling kunt u zelf bepalen. Touchmenu zorgt ervoor dat traditionele menuboards overbodig zijn geworden, dit scheelt een hoop tijd en geld. 

Vanwege de rechtstreekse koppeling tussen de kassa en touchmenu bent u niet afhankelijk van software van derden. Alles wordt aangestuurd vanuit de kassa en dat allemaal realtime. Wanneer u ook voorraadbeheer gebruikt, kunt u er zelfs voor kiezen dat een artikel niet langer zichtbaar is op de virtuele menukaart.

Zorg voor een efficiente werkwijze in zones en terrassen met een handheld;

Een unieke en volledige oplossing met handhelds door de mobielevriendelijke versie van TouchPoint, via de handhelds is het mogelijk om onder andere de volgende functies aan te roepen;

  • Om overzicht te houden is het mogelijk om bijvoorbeeld uw gasten te verplaatsen van de ene tafel naar de andere tafel;
  • Realtime voorraadniveau op de toetsen van de handterminal;
  • Interne communicatie kan verlopen via handhelds naar het kassasysteem en viceversa;
  • Registreren op tafelplattegrond of zones (bar);
  • Gebruik van klantensysteem en klantenkaarten;
Technische specificaties
Beheermogelijkheden
Facturatie per klant Ja
Klant- en relatiebeheer Ja
Filiaalbeheer Ja, tot 100 filialen.
Loyaliteitsbeheer Ja
Voorraadbeheer Ja
Koppelingen
Pinkoppeling (ccv) Ja, CCV smart.
Weegschaalkoppeling Ja
Importeren
Importeren Ja (Excel)
Garantie

Garantieperiode

Alle producten van Reda.nl worden ontwikkeld conform strenge kwaliteits- en veiligheidsnormen. Wij bieden standaard 1 jaar garantie op producten. In deze garantieperiode worden defecte onderdelen vervangen en hoeft u niet te rekenen op extra kosten. Additioneel kunt u op diverse producten een GarantiePlus+ pakket afsluiten zodoende dat uw garantieperiode 2 of 3 jaar betreft.

Productregistratie

Van elk product registreren wij voor u het serienummer gekoppeld aan uw klantaccount. Via de zoekfunctie [serienummer] kunt u de aankoopdatum, resterende garantieperiode en software (drivers en updates) vinden. Wilt u een product retourneren voor reparatie? Dan kunt u via deze weg een retourformulier aanvragen.